من عاشقم
من عاشقم
براش بنويس دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد مي برن ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس


تو...

 اگر قرار باشد چشم هایت

  اینگونه جادویم کنند

 از ھمین آلان تآ ھمآن ھمیشه ات

 قافیه رآ باخته ام !

 

++ به چشم هایت بگو  انصاف هم خوب است دیگر طاقت ندارم !

++ من حرمسرایی دارم از درد "تـــــــــــــــــــــو" سوگلی آن هستی!

++ هر روز بی  "تـــــــــــــــــــــو" خط عمر کف دستم کوتاه تر میشود!




سه شنبه 3 تير 1393برچسب:,

|
 


سلام امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بباد لطفا نظر یادتون نره تا باهم بتونیم ارتباط برقرار کنیم.
mandana_fm@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مانی

 

تير 1393
خرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
دی 1392
آذر 1392
مهر 1392
شهريور 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
مهر 1391
مرداد 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

بیراهه
جای خالی
تو...
رفتی..
عشق
غم کجاست
عاشقم
عاشقم
قرعه کشی
یک طره
سال نو
آغوشت
بی تو...
به کوری چشم همه
شب یلدا
من و تو
یاد من باشد فردا دم صبح
خبری....
فراموشی
زیباترین قسم سهراب سپهری
عشق دلیل نمیخواهد...
سال نو مبارک
مینویسم
آیینه شکسته
بوسه
سبکباران ساحل ها
دلتنگی
وقتی تو نیستی
ای همیشه خوب: «خدا»
سخنی نیست...
با چشمها
دریا
لحظه آخر
عشق من عاشقتم
دوست دارم
بهترین بهترین من
شاید محال نیست
حسین پناهی
خیلی ناراحتم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان من عاشقم و آدرس oupaa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کویر دلواپسی
آرزوها بیاتو آرزوکن
ردیاب خودرو

 

تبادل لینک رایگان
فروشگاه عینک آفتابی
انیشتین های کوچولو
یه تلنگر کافی بود برای شکستن
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 57063
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->